Strony
Polecamy
  • Sztuka naukiSztuka nauki
    Uczenie się jest bardzo trudne, kiedy brak motywacji, a na człowieka czekają zupełnie inne bardziej z jego punktu widzenia sensowniejsze atrakcje. Można powiedzieć, że nauka to trudna sztuka wymagająca ogromnego …
  • Bycie wzorowym uczniemBycie wzorowym uczniem
    Chodząc do szkoły zapewne każdy z nas spotkał się z tradycyjnym podziałem klasy związanym z najlepszymi i najgorszymi uczniami. Ci najbardziej wybitni zazwyczaj zajmowali pierwsze ławki i nie było lekcji, …
  • Wiedza – internet jest jej pełenWiedza – internet jest jej pełen
    Chcesz wiedzieć więcej? W takim przypadku masz przed sobą wiele różnych mediów, które ową wiedzę mogą ci zaserwować. Kiedyś były to książki, wykłady profesorów, czasami programy popularnonaukowe w telewizji, których …

Wiedza humanistyczna pomocna przy budowaniu zdrowych relacji międzyludzkich

Nauki humanistyczne, to nie tylko piękne wiersze i pasjonujące powieści. Oprócz tego przedmioty humanistyczne uczą człowieka rozumieć potrzeby innej osoby. Jest to szczególnie ważne we współczesności, gdzie kluczową rolę w biznesie odgrywa umiejętność rozpoznania potrzeb klienta i chęć ich jak najszybszego zaspokojenia. To wszystko, co przed chwilą zostało przedstawione jednoznacznie pokazuje, że wiedza humanistyczna świetnie sprawdza się w działaniach o charakterze marketingowym. Coraz częściej pracodawcy zaczynają przykładać znaczną uwagę do umiejętności, które posiadają absolwenci kierunków o charakterze humanistycznym. Ich wiedza opiera się przede wszystkim na bogactwie języka i umiejętności precyzyjnego wyrażania treści na ściśle określone tematy. Wspomniana już wcześniej zdolność oceniania potrzeb i oczekiwań drugiego człowieka, powiązana z umiejętnością kreowania odpowiednich relacji interpersonalnych, sprawia, że potrafią sobie tacy ludzie poradzić dosłownie w każdej sytuacji, zarówno zawodowej jak i osobistej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *