Strony
Polecamy
  • Jak powstaje i rozwija się nauka?Jak powstaje i rozwija się nauka?
    Nauka jest niezaprzeczalnie jedną z kluczowych dziedzin, mających wpływ na rozwój człowieczeństwa i kształt współczesnego świata. Każdy z nas z uwagą śledzi kolejne doniesienia ze świata nauki, zmieniające życie ludzkości: …
  • Sztuka naukiSztuka nauki
    Uczenie się jest bardzo trudne, kiedy brak motywacji, a na człowieka czekają zupełnie inne bardziej z jego punktu widzenia sensowniejsze atrakcje. Można powiedzieć, że nauka to trudna sztuka wymagająca ogromnego …
  • Nauka pływaniaNauka pływania
    Każdy rodzic ma zapisane w swoim codziennym funkcjonowaniu przede wszystkim samo to, że musi dać swoim pociechom odpowiednie wzorce na ich przyszłość, bez których będzie im naprawdę trudno funkcjonować. Problem …

Wiedza humanistyczna pomocna przy budowaniu zdrowych relacji międzyludzkich

Nauki humanistyczne, to nie tylko piękne wiersze i pasjonujące powieści. Oprócz tego przedmioty humanistyczne uczą człowieka rozumieć potrzeby innej osoby. Jest to szczególnie ważne we współczesności, gdzie kluczową rolę w biznesie odgrywa umiejętność rozpoznania potrzeb klienta i chęć ich jak najszybszego zaspokojenia. To wszystko, co przed chwilą zostało przedstawione jednoznacznie pokazuje, że wiedza humanistyczna świetnie sprawdza się w działaniach o charakterze marketingowym. Coraz częściej pracodawcy zaczynają przykładać znaczną uwagę do umiejętności, które posiadają absolwenci kierunków o charakterze humanistycznym. Ich wiedza opiera się przede wszystkim na bogactwie języka i umiejętności precyzyjnego wyrażania treści na ściśle określone tematy. Wspomniana już wcześniej zdolność oceniania potrzeb i oczekiwań drugiego człowieka, powiązana z umiejętnością kreowania odpowiednich relacji interpersonalnych, sprawia, że potrafią sobie tacy ludzie poradzić dosłownie w każdej sytuacji, zarówno zawodowej jak i osobistej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *